شما در این دوره درمییابید که روی صحنه ببر یا پلنگی وجود ندارد که شما را ببلعد، پس دلیلی برای ترسیدن برای روی صحنه رفتن نیست. در ضمن درک میکنید که جایزه خاصی هم برای زیاد دیده شدن به هیچ کسی نمیدهند و حتی تلاش برای زیاد دیده شدن کار شما را خراب می کند. رفتن روی صحنه، پیدا کردن معنی تعادل درونی است و تعادل با گفتگوی درونی شکل میگیرد و با کشف شخصیت خود بازیگر قبل از کشف شخصیت های نمایشی. خبر خوب این که در نهایت "تو" روی صحنه میروی و نه هیچ کس دیگر. پس بهتر است اول روی شناخت خودت کار کنی.
تکنیک بازیگری مایزنر، تکنیکی است بر پایه تمرینهای بداهه و استفاده از غریزه در بازیگری که بر سه موضوع تأکید دارد: تکرار، تخیل (شرایط پیشنهادی - متن) و...
تخیل نقش اصلیترین مبحث بازیگری در سیستم استانیسلاوسکی است. بازی ضعیف و غیر قابل باور بعضی از بازیگران نتیجه ضعف در تخیل آنها نسبت به نقش و موقعیت نقش...
هنرجویان در روند این دوره با مباحث گوناگونی در حوزه پرورش مهارتهای ارتباطی (کلامی) آشنا خواهند شد. با انجام تمرینهای عملی این دوره شما شاهد تغییرات ...